Genel

Sürat kargo genel merkezi

Sürat Kargo müşteri hizmetlerine nasıl bağlanırım?

Her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz. Ayrıca [email protected] e-posta adresine taleplerinizi iletebilir ya da 0850 202 0 202 numaralı Çağrı Merkezimizi hafta içi 09:00 – 18:00, Cumartesi günleri ise 09:00 – 17:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.

Sürat Kargo Genel Müdürü kim?

İSTANBUL (AA) -Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) kayyımlığı altında yönetilen Sürat Kargo'nun genel müdürlüğüne Metin Kocael getirildi. TMSF'den yapılan açıklamaya göre, 17 bölge, 700 şube, 24 aktarma merkezi ve 5161 personel ile faaliyetini sürdüren Sürat Kargo sektörünün lideri olma yolunda önemli adımlar atıyor.

Sürat kargoyu nereye şikayet edebiliriz?

Sürat Kargo'nun resmi internet sitesinden Canlı Destek bölümünü tıklayarak marka temsilcileri ile iletişime geçebilir ya da 0850 202 02 02 numaralı çağrı merkezi numarasını arayabilirsiniz.

Sürat Kargo Bölge müdür?

Kenan GÜNER – Bölge MüdürüSürat Kargo Lojistik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş.

Aras Kargo Müşteri Hizmetleri nasıl baglanir?

Her türlü soru ve sorununuzda 444 25 52 numaralı Çağrı Merkezi'mizi arayabilir, hızlı ve güvenilir şekilde destek alabilirsiniz.

Sürat Kargo Kurye Çağır nedir?

0850 202 0 202 Çağrı Merkezimizi arayarak kargonuz ile ilgili bilgilere ulaşabilir, kargo ile ilgili diğer bilgi ihtiyaçlarınızı, adrese kurye çağırma taleplerinizi ve her türlü geri bildiriminizi bize iletebilirsiniz.

Surat Kargo kac subesi var?

Sürat Kargo, 700'den fazla şubesi, 19 bölge müdürlüğü, 24 aktarma merkezi, 2000'den fazla mobil dağıtım alanı, binlerce araçtan oluşan filosu ve 6000'den fazla çalışanı ile kargolarınızı Türkiye'nin dört bir köşesine güvenle taşımaktadır.